Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

Praktijkmiddag
Je hebt geleerd hoe je je camera moet instellen, maar het lukt je niet om dit echt in de praktijk te brengen? Door deze interactieve middag waarop jij aan het fotograferen bent onder mijn begeleiding ga je steeds beter fotograferen op diafragmavoorkeuze, sluitertijdvoorkeuze en de M-stand. Op deze middag leer je steeds te kijken naar het licht en jouw onderwerp en welke instellingen jij moet gaan gebruiken en dit in combinatie met een mooie compositie en goede scherpstelling

Wat kan je verwachten?
Een leuke maar vooral ook leerzame prijktijkmiddag in Aquazoo. Je gaat fotograferen en je wordt bewust van welke instellingen je moet gaan gebruiken. De groep is klein, maximaal 8 deelnemers waardoor er veel persoonlijke begeleiding en uitleg is.

Kortom:
Een leuke middag waarbij je zelf aan de slag gaat met fotograferen.
Korte opfrisser over diafragma, sluitertijd en ISO en de M-stand.
Instellingen bij natuur/stilleven en bij het fotograferen van personen.

Zin in? Geef je dan op!

Er wordt gewerkt in kleine groepen van maximaal 8 deelnemers.

Waar: Aqua Zoo
Datum: in overleg op een donderdag, vrijdag of zaterdag (middels een datumplanner)
Tijd: 13.30 tot 16.00
Prijs: 40 euro incl. BTW, kopje koffie/thee. Excl. toegangsprijs Aqua Zoo.

Maximaal aantal deelnemers 8 (middag gaat door bij minimaal 5 deelnemers)